onsdag 2 december 2009

Antagen!

Fick idag reda på att jag blivit antagen till komvux i Kisa! Så, i vår ska jag plugga lite. Jag ska läsa naturkunskap b och webbdesign på distans med en skola som heter NTI som är en skola enbart för studier på distans. Sedan ska jag läsa matte c och engelska b här i Kisa, med allhamra-eleverna tror jag. Ska bli riktigt kul faktiskt! Det ser jag fram emot.

Ikväll är det fotbollsträning som gäller. Känns bra att jag har kommit i gång igen, jag älskar att spela boll!

Nu ska jag krypa ner i min soffa igen och forsätta titta på Sex and The City :)

4 kommentarer:

  1. Gick visst att välja namn döh!

    Kalle says: Fina fisken!

    SvaraRadera
  2. Grattis och välkommen in i Komvux fantastiska värld! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, tack Putte :P

    SvaraRadera