fredag 27 november 2009

Äntligen!

Jag mår bra nu. Trots att vi har den tråkigaste och mest deppiga årstiden på hela året just nu, så mår jag bra. Annars brukar allt vara pest och pina just vid den här tidpunkten. Men inte nu. Inte i år. För första gången på väldigt länge har jag ingen skola att gå till, jag har inga läxor jag måste göra, jag har inga prov jag måste plugga till. Inga måsten med andra ord. Det gör mig till en fri människa, en fri människa som är ledig om dagarna. Och vet ni? Jag njuter som tusan. En del kanske tycker det låter konstigt, men inte jag. För jag mår bra nu.

2 kommentarer:

  1. jörgen skyllkvist28 november 2009 kl. 12:20

    Jag blir så glad när jag läser vad du skrivit,att du mår så bra.alla bara gnäller jämt,så man blir deppig av bara det.att du också vågar erkänna att du tycker det är skönt att inget göra.

    SvaraRadera